25 Haziran 2013 Salı

Oolum biz nası bi milletiz!

Bir tane arabesk şarkı vardı. Kimin söylediğini hatırlayamadım şimdi. 'Gözün kör olsun be felek kim dost düşman nereden bilek' diye. Hah işte şu günler var ya dostu düşmandan ayırmak için mis gibi bi rüzgar oldu. Toz uçtu taş yerinde kaldı. Tom Yorke'u severdim daha çok sever oldum. Beirut canımdı. Canımın içi oldu.  Bono'ya, Enbe orkestrasına uyuz olurdum daha çok oldum. 
Bütün olup bitenler sırasında Beirut'un facebook sayfasından iki fotoğraf.






Beirut'un solisti Zach durma eylemine destek oldurkene

Ve  Chinawoman... Konserinde 'Drawn to you' çalmayarak beni verem eden Michelle... Seni afettim kadın! Zira Chinawoman'ın solisti Michelle, facebook sayfasında 'naber Türkiye, size bi şarkı yapıyorum len! Bir iki güne koyarım buraya, beklemede olun' gibisinden bi şey yazmış. 

Beirut'un sayfasında Zach'ın duran fotosunun altına 'ayy yerim ya, canım benim çok şeker ya' yazanlara ilaveten Chinawoman'ın 'size şarkı yapıcam' iletisinin altına bizimkilerin yaptığı yorumlara bakın Allah aşkına! Oolum biz nası bi milletiz! Ölücem yeminle aaaay şiştim! :)


Sen ne güzel kadınsın lan!
Hay canını yiyem ben senin!
Yap bakalım aslan parçası!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder