9 Nisan 2012 Pazartesi

Black Mirror


-Ayna ayna söyle bana bu dünyada insan ırkından daha zavallısı var mı?
-Ayna ayna söyle bana gerçekten mutlu son diye bir şey var mı?
-Cevap veriyorum; yok. İki sorun için de cevabım yok.  Yok! Çünkü bütün mutlu sonlar hayal, bütün mutsuz sonlar da hayat ürünüdür.

İngilizler dizi demeye dilimin varmadığı, benim diyen filmle boy ölçüşecek  üç ayrı hikayeden oluşan ama aynı temalı 3 bölümlük bir mini dizi  yapmış ki tadından yenmez hatta midenize öyle bir oturur ki uzun süre yumruk yemiş gibi gezer uykunuzdan olur yemeden içmeden kesilirsiniz. Her türlü küfür içerikli şaşkınlık nidası eşliğinde seyrettim bol bol çüş, oha, yok artık ve hass..tir dedim, kalktım bi su içtim, iki volta attım, birinden diğerine ara vermeden, soluk alıp verişim düzene girmeden sakinleşmeden geçemedim. Üçleme üçleme değil başyapıt, dizi dizi değil meydan dayağı, ayna ayna değil acem kılıcı mübarek! Temiz bi dayak yiyip kendinize gelmeyi göze alıyorsanız sonra da elinize tutuşturulan kara aynada dağılan suratınıza bakmaya dayanabilirim diyorsanız buyurun buradan...

http://www.dizimag.com/black-mirror

1 yorum:

  1. Bütün mutlu sonlar hayal, mutsuz sonlar ise hayat ürünüdür.

    İçimi deştin sevgili ev annesi. Yiğit'i öperim ayrıca.

    YanıtlaSil