10 Mart 2012 Cumartesi

Gotye

 Hayır bu kez küfür etmiyorum!
Sürekli birilerine saydıracak hâlim yok ya!  Tamam hümanist değilim hatta insanların çoğunu sevmiyorum ama azınlıktakilerden de bahsedeyim yahu! Mesala Avustralyalı sanatçıların çoğunu seviyorum :)

Nick Cave, Natalie İmbruglia, Heath Ledger,  Boy & Bear hepsi fevkaladenin fevkinde! Şimdi de Gotye! Burada paylaştığım şarkısı büyüklere ninni tadında.  Kimbra’yı zaten seviyordum bir de bu şahane şarkıya eşlik ettiğini görünce ekmeküstü nutella oldu diyebilirim .  Şarkı ve videoklip  bana Miranda July’ın The Future filmini ve oradaki çifti hatırlattı. Girişi de  çok tanıdık bir çocuk şarkısı, dinleyince,  sözleri duyunca ister istemez bunları yazdırdı.
Daha dün sevgilimin kollarında uyurken
Çiçekli bahçelerde yan yana el ele yürürken
 Şimdi yabancı olduk miâdımızı doldurduk
 hayaletiz  artık biz yaşasın hiçliğimiz!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder