10 Temmuz 2013 Çarşamba

Doğru Karar mı? Öyle biri yok şekerim soyadı değişmiş olabilir mi?





Bilen bilir kendi küçük kalbi kocaman "Küçük Prens'te şöyle bir cümle geçer: " l'essentiel est invisible pour les yeux." Meali: öz göze görünmez yanisi higgs bozonlarım gerçek atomdan bile küçüktür. Böyle büyük büyük laflar edip mantıklı düşünüp ortaya somut gerçekler koydum ben haklıyım diye bık bık bıklayanlar bıktım! Beni affetsinler ama kıçımla gülüyorum la size! Şimdi bi test yapalım gözünüzü kapatın ve şu soruyu yanıtlayın elimde hangi meyveyi tutuyorum. Bildin mi? Nah bilirsin işte! Şimdi ben sana gözünü kapat tut bakalım şu elmayı desem sen şıppadanak elma dersin gözün kapalı ama yine bilemeyebilirsin armut olabilir işte o mango olabilir di mi şekerim? O işler öyle olmuyo işte. Enam suresi 104. ayette Gerçek şu ki size Rabbinizden basiretler gelmiştir. Kim basiretle-görürse kendi lehine, kim de kör olursa (görmek istemezse) kendi aleyhinedir. Ben sizin üzerinizde gözetleyici değilim. der. Basiret arapça görmek fiilinden geliyo ama bu iki gözümüzle gördüğümüz şekil bir görmek değil üçüncü göz diyeni var gönül gözü diyeni var kalp gözü diyeni var. Yeri göğü yaratan Allah'ın bi bildi var ki gönül gözüyle görmek fiili kullanmış. Aklınızı kullanın beyniniz var onu kullanın yeter dememiş di mi?  Kalbi bir şeyden bahsetmiş. Yani bazı şeyleri, bazı gerçekleri gözünle görmeye kalkar,  kararını o iki gözünle alırsan duvara kütlersin! Bazı kararlar kalple vicdanla alınır. Beyin duran insan kolunu oynatamaz evet ama koluna vurursanız bu o acıyı hissetmediği anlamına gelmez di mi canlarım. Doğru karar size yalnızca poker falan oynarken lazımdır o da nihayetinde oyundan ibarettir ve hayat oyundan daha fazlasıdır. Ne diyodum? He Doğru Karar. Artık burayada oturmuyor. Sizlere ömür  şekerim yerine ben taşındım. Gönül Basiret ben memnun oldum.  Gel bi kahve koyayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder