5 Temmuz 2012 Perşembe

Tip 1 Tip 2 Kromatik

Sevgili kromatikler! Bugün de sizi seçtim pikaçular! Hadi yine iyisiniz millet sizi adam yerine koymazken ben lütfedip eleştiri yazısı çiziktiriyorum. Netice ne demiş sanatsal faaliyetçi kişilikler; yapıcı eleştirici geliştirir. Siz de azıcık gelişin diye saydırıcam yani yanlış anlamayın. Bir ev anası olarak takdir edersiniz ki  ömrümün çoğunu evde geçiriyorum ve gelecekte de böyle olacağını öngörüyorum. Sokak sizin yüzünüzden o kadan tekinsiz o kadan tatsız o kadar sövmelere gebeki edep ya hu deyip dizimi kırıyorum en fazla fazla balkona çıkıyorum. O da kapalı balkon ne olur ne olmaz!. İnsan sınıflandırmayı seviyorum ne yalan söyleyeyim işim kolaylaşıyo. Şimdi sevgili kromatikler diyabet hastalarını tanımlarken çeşitlere ayırıyolar ya işte tip bir tip iki diye ben de öyle yapayım dedim kolaylık olsun diye. Tip bir kromatiklerden başlayayım. Bu cinsler genellikle avm tipi kromatik yani yarı açık ortamlarda yaşıyolar bölünerek çoğalıyolar böyle aile boyu geziyorlar. Genellikle yanlarında yaşlı ve yürüyen merdivenden hatta asansörden korkan neneleri dedeleri ve yürüyen merdivenle asansörü terk etmek istemeyen tekrar tekrar düğmelerine basıp basamaklarına tırmanmak isteyen çocukları oluyor.  Bunların bir de avmlerin genellikle alt kadında bulunan süpermarketlerden yaptıkları alışveriş arabaları oluyor. Ailenin bir üyesi gibi asansörde falan bunlarla geziyor. İçi soğuk zinciri kırılınca muhtemelen bozulup bir halta benzemeyecek dondurmamsılar tereyağımsılar gibi dayanıklı tüketim eşyaları falan var. Onları erite erite bütün çul çaputçuları incik boncukçuları gezen karılarının peşi sıra gezen zavallı adamlar falan var. Ailece değil tek gelenleri de gayet sağlam oldukları halde inatla önceliği engelli ve çocuklu ailelerin arabalarına ayrılmış asansörlere biniyorlar. Binmeyin kardeşim. Bir de o pusetler yer kaplıyor diye oflayıp pufluyosunuz asansörün içinde utanmadan! Sevgilinin eli yorulmasın diye (adaplı bir benzetmede bulunarak hadi elim kadar diyeyim) çantasını taşıyan erkek krolar ve size o çantayı taşıtan dişi krolar siz başka bir yazının konusu olacak kadar vahim vakalarsınız ama bu gruba dahilsiniz diye işte demeden geçemedim götünüz mü yoruluyor merdiven kullanırken anacım? Pardon! Haa tabi mağaza mağaza gezerken tükenecek ya enerjiniz israf etmeyin! Bari marketlerin alışveriş sepetlerini peşinizden gezdirmeyin terbiyesizler. Gelelim tip iki kromatiklere bunlar genellikle açık alanda yaşarlar beni en çok uyuz eden de engelli rampalarının önüne park ettikleri araçları. Dünyada bi tek siz varsınız di mi hamam böcekleri! Araba sizin ya yollar da sizin di mi bağırsak tenyaları! İnsan olun biraz insan! Kendi elcığazımla size özel arabanızın camına, kıçına layık etiket hazırladım ahan da bu.


Bunları bastırıp engelli rampasının önüne park ettiğiniz araçlarınıza yapıştırcam. Kromatikler sizi!

2 yorum:

  1. Etiket harika olmus. Yalniz cumle 13 kelime, 5 satir, ya kapasiteleri almazsa, ya anlamazlarsa... Anlamayinca bir daha da okumazlar. Bilmiyorum. Fikre bayildim, degisik konularda hazirlanmis etiketlerden 5'er tane tasimak lazim - karar verdim yapacagim.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ayça
    kapasiteleri alır anlarlar emin ol. Hatta kişisel tespitim zeki insanların kapasiteleri sınırlı kişilere göre zaman zaman daha gaddar olabildikleri yönünde bkz. Hitler. Yani akıl dediği soğan doğramaya da adam doğramayada yarar tercih yaparken de merhamet giriyor devreye ne geliyorsa başımıza merhametsizlikten zaten. Akıl fikir kadar merhamet diliyorum ben dünyanın tüm hödük tuvalet terliklerine!

    Baki Selam

    YanıtlaSil